Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Zřídelní enkrypce — proč praKRYST kód a ne ÁRIA kód

ÚVODEM (PRO ZAINTERESOVANÉ)

Následující úvahu lze ve Vědomí i obrátit a tvrdit „proč ÁRIA kód a ne praKRYST kód“.

Jak se vesmíry Středu postupně rozvíjejí ve vesmíry Středokraje a pak se vše jako by přehoupne a vznikají vesmíry Krajostředu, až se to z Okraje zase stáčí zpět, v souvislosti s tím se projevují i marginální verze (původně ryzího a pravého) duchovního satanizmu, satanského náboženství.

princip zrcadlení Pohyb:Prostor, Síla:Obraz (X2:3X=2X:X3)

C=X2=100=satam, sata (viz Sanskritam Numbers)=mystérium SATAN

X2=Ar (plošná jednotka) → Air & Aether (Dech Života) → Árie (princip zvuk & znak) → Area (prostor uvnitř prostoru, individuální subprostor adekvátní univerzálnímu hyperprostoru) → ÁRIA

X2 implikuje 3X (Triks=Krist), ale naopak to neplatí

síla X2=Koule/Pohyb a Čtverec/Prostor zároveň, to se vzájemně zrcadlí jako Kruh a Krychle a funguje jako nekonečný Vír (potenciál) Energie a Plocha Fantazie v jednom, což je základ Hyperprostoru, známý jako Pra2D neboli Druhá pradimenze, kterou lze přirovnat k živému komiksu


 

Sebeobsažnost pohybu a prostoru implikuje způsob, jímž se projevuje – organizuje realita.

Jakkoliv existuje svobodná vůle, v souladu se Zákonem rezonance je pouze původní KÓD ŽIVOTA (Hvězdný kód Ráje), zřídelní enkrypce, kterou nazývám Prakryst kód. Název může být i jiný, pokud ho ale použijete, musíte to umět vysvětlit. Jde o princip. Bez nějakého klíčového slova by princip nešlo popisovat.

Jedna věc je umět to vysvětlit, další věc je, zda je možné to obhájit. Je totiž možné, že to není pravda.

 

🦚

PRINCIP SÍLA:OBRAZ (POHYB:PROSTOR)

X2:3X=2X:X3

PROČ „X“

Existuje pomyslný prostor a pohyb v jednom, nejvnitřnější – nejzazší živost v nevyjádřeném stavu neboli nevyjádřený princip 2v1=3=∞ („dva v jednom“).

Prostor (plocha, obraz) znamená multi2Rozměrnost, pohyb (síla, energie) znamená multi3Rozměrnost. Tak existuje poměr 2:3, zrcadlově 3:2, což svými horními a dolními vrcholy vyjadřuje hvězda pentagramu (2:3=0,666… ukazuje na paměťový prvek hexagon – symbolicky 666; 3:2=1,5=150 % funguje v polaritě žena:muž, kruh/pentagon:čtverec/pentagon jako reprodukční – rekurzivní systém, milování, láska, rozmnožování – symbolicky 15).

Zrcadlový prostor uvnitř/vedle zrcadlového pohybu implikuje princip zvuk & znak (rezonance & symbol, vibrace & obraz), proto na určité úrovni existují čísla jako písmena, viz paralela „početní (kvantita) – počtení (kvalita)“. Matematika, řeč/jazyk, hudba a obrazotvornost, to vše je pouze různým vyjádřením téhož.

Tím se dostáváme k zrcadlovému „V“ (5 jako římská číslice) neboli „X“, což je v desítkové soustavě 10 (zapnuto a vypnuto v jednom) a v binárním převodu 2 (nejmenčí celé kladné číslo, které „žije“ – mění se umocňováním).

🦚

 

Vše je ukryto ve slově CREATRIX.

 

PRAKRYST KÓD

{ Poznámka: používání termínů jako kód či enkrypce není zrovna moc šťastné. Mnohem lepší je výraz PRAKRYSTUM. }

Existuje neduální, nelokální či hyperlokální úroveň PRA (Nebytí – Hyperprostor), a existuje lokální úroveň JEST s dualitním potenciálem (Bytí – Časoprostor), jedno uvnitř druhého.

 

Nejprve je 0-Klid-Uvnitř-Vypnuto/Zhasnuto (TEMNOTA)-CIT (dostředivost)-Mysl-Hyperprostor (LUNA, PRAMATKA), až následně, jako neprojevený nebo projevený potenciál, 1-Pohyb-Vně-Zapnuto/Rozsvíceno (SVĚTLO)-VŮLE (odstředivost)-Myšlenka-Časoprostor (SLUNCE, PRAOTEC).

 

Aby se to, co existuje věčně v hyperlunární úrovni PRA (jako Spánek či Sen), projevilo v cyklickém čase (v solární úrovni JEST) a zároveň se nevytratila vzpomínka na úroveň PRA a vše zůstalo přirozeně soudržné a svobodné, je třeba intuitivně (pocitově, rozumově či obojí) souznít s principem souvztažnosti Síly/Existence a Obrazu/Neexistence, s principem konstelace vztahu mezi tím pohybovým a tím prostorovým.

Jelikož se chystám použít klíčové slovo, podstatné je přitom jedno: nejde o slova a efekty, ale záměry a energie (jinak řečeno, někdo může bytostně souznít s principem, a přitom to slovně vyjadřovat po svém nebo vůbec nevyjadřovat; zatímco někdo jiný třeba jen mechanicky opakuje klíčové slovo a související terminologii a v souznění se životním principem vůbec není).

Jde jednoduše o Zákon rezonance. V případě disonance (distorze) se smysluplná Hra Života mění v nesmyslný boj o přežití. Nejde přitom o alternativu, ale o nemoc – poruchu, rozbití, otrávení. Přesto, paradoxně, někdy je Nevědomost tou „jedinou objektivní“ cestou k Poznání – i když je otázka, nakolik k tomu „musí“ skutečně docházet.

 


PRA + KRYST (kód, zřídelní enkrypce)

Prostředek, umožňující svobodný, zdravý Život na opačné straně pomyslného Zrcadla Bytí a Nebytí, lze označit výrazem Prakryst kód. Výraz prakrystické lze chápat jako synonymum rajské (z nadčasového či úplně bezčasového pohledu to je krystické; je-li to ovšem spojeno s uvědoměním; nejvýstižnější je asi anglické krystiac).

Vše začíná v Hyperprostoru, v úrovni PRA, výrazem KRIST. Zde ovšem neexistuje fyzikální polarita, takže je nezbytné to dále převést do energetické (interaktivní) roviny.

Zrcadlení KRYST:KRIST souvisí se vztahem CHRYSOS:CHRISTOS (latinsky/řecky Zlato:Kristus). Ono vložené „T“ umožňuje proměnu Zlato ve Zla To (aspekt svobodné vůle), „I“ ukazuje na Dualitu, zatímco „Y“ je Trialita neboli aktivní Jednota. Krist kód, kristovské Vědomí či Kristus stahuje duchovní energii do virtuální reality. Funguje to v podstatě jako aplikované Zákony robotiky. Připomíná to duchovní sanatorium…

 

Velmi se mi líbí slovo CHRYZANTÉMA, což lze vyložit jako „zlatá květina“ (starořecké Chrysos & Anthemon). Je možné, že s tím souvisí i Květinový vesmír.

„Zkoumáme-li matematické a fyzikální vlastnosti („parametry a charakteristiky“) 2R/plošné & 3R/silové projekce XYZprostoru, v kontextu π (Ludolfovo číslo), ortogonality (pravoúhlost), magneticity (světelnost), elektricity (ohnivost) a vibračního trojfázování (jako u dechu nebo tepu), vychází jako autentický základ životní formy ŽIVOUCÍ TEKUTĚ-KŘIŠŤÁLOVÁ (PASTELOVĚ-DUHOVÁ) OHNIVÁ KVĚTINA.“

 

Nejlepší na „zlatém“ Prakryst kódu je, že je možná HRA NA ZLO (viz zejména trojice Humor – Umění – Erotično).

Jedná se o námět Zla, nikoliv záměr Zla.

Hru na Zlo je třeba hrát – jinak Zlo začne hrát na Život. Kde není fantastický Antikryst Hyperprostoru, nakonec se vždy projeví psychoenergetický Antikryst Časoprostoru.

Na něco skutečně zlovolného má Zlohra zničující dopad.

 

„Oficiální zdroj“ mluví o Krist kódu, což je možná jen nevědomost – ale spíš dost fatální omyl, naivita či manipulace. Krist kód by to byl, kdybychom žili pouze na Věčnosti, kvazi nehmotně (kde navíc „splýváme“ a komunikuje se neverbálně), bez možnosti vtělování; kristovský Duch nemá svobodnou vůli (!) – když už, kristovské jsou energie (napadají mě květiny), ale nikoliv identita. Tady jsme v úrovni JEST a máme fyzické tělo. Proto jde o Kryst kód (z časoprostorového hlediska Prakryst kód), aby byla možná krystalizace – materializace.

 

Začíná to principiálně výrazem KRIST, což je přesmyčka TRIKS, vycházející ze 3X.

3X (X3)=TRIX=TRIKS & X2=XxX=kvazi TRIKS

anagram KRIST

Třísk → Velký třesk

Kříst → křesání Jiskry života

Tsirk/Cirk → cirkulace energie, circle=kruh Věčnosti

Trik „S“ → Merkaba, merkabický Vír

Skrit → skřet, skřítek ve smyslu bytost Fantazie, virtuální částice (imaginární jednotka)

Skirt → sukně, evokuje Pramatku Veškerenstva (Praduši), Creatrix

Rit X → Řiť X (Knihovna Života → kni/nik=nikdo & hovno=nic; realita se strukturuje či organizuje na principu knihovny, vše má počátek v Říši Iluzí) nebo Rituál X (zrcadlové pentagramy, dvě zrcadlová V) → pentagon, srdce pentagramu, rovná se 540° neboli 150 % Kruhu/Čtverce; tudíž při spojení dvou uvnitř (Matka:Otec, Žena:Muž, Kruh:Čtverec) vzniká 100 % přesah vně: rovná se organická rekurze, reprodukce; jde o ženský a mužský princip v rámci jedné vnitřní Bytosti, což existuje či existovat může i na oddělené vnější úrovni v rámci Bytostí dvou

 

Vychází se přednostně ze živosti podle Síly/Pohybu (X2, Koule/Vejce – Život). Živost podle Obrazu/Prostoru (3X) je druhotná. Pokud ne, mění to živého jedince v existobota a v horším případě kristopata (X3, Krychle/Kvadratura – Stroj).

 

Vše je ukryto ve slově CREATRIX (Crea=Aer/C & Trix=3X).

C=X2 → všezahrnující Prázdno

{ pozn.: co málokdo chce slyšet, C=100 (celek, vše)=satam, sata (podle sanskrtu)=SATAN; v základní abecedě C=3 a uhlík C má atomové číslo 6, tři šestky jsou 666 → odtud v kontextu s celkem 63+1 a tento blog }

Aer=Air & Aether (Dech Života)

Trix=Triks=Krist → obrazový vír 3X ekvivalentní síle X2

 

Jaký existuje „největší podvod v Nekonečnu“? Je jím falešný systém, jehož původcem je stínový Creator (což je Egregor), fungující jako KREATOR/MATRIX. „Torma“ ukazuje na anglické torment: vše je založené na trýznění určité části Stvoření, na které ta druhá parazituje (vetřelec „torzion – mention – aktion“).


 

Původní a přirozený je negentropický (neboli syntropický) systém optimální koherence a interference. Právě to je podstatou reality, známé jako RÁJ. Toto si mnozí pletou s tím snad nejzákeřnějším, co existuje – a tím je UTOPIE. Ráj může a měl by trvat věčně (nikoliv rajská forma, ale rajská podstata – ať už univerzální či individuální). Utopie nakonec vždy ústí v dystopii.

 

Je to jako se stromem: korunou Ráje je Nebe, kmen a větve spojují jednotlivé Světy a Dimenze, a to celé koření v Podsvětí (které má charakter pohádkového, fantastického či komiksového Pekla, skutečného pouze oživením „kapkou Lásky“ – tedy temného, ale nikoliv zlého).

 

Nelokalita/nedualita je jako „bylo nebylo“. Je to jako ve snu nebo v Pohádce.

Absolutno, potenciál všemožnosti, znamená všezahrnující výčet s nulovým součtem. Je to jako Peklo, ve kterém je možné vše, ale není možné v něm škodit.

 

V Hyperprostoru neboli Nikde (či „všude a nikde“) místo fyzikální polarity, která je zde nemožná, existuje všesměrový průhledný obraz. Je to jako v beztížném stavu. Neexistuje zde „přední“ a „zadní“, „dole“ a „nahoře“. Tím se to liší od Časoprostoru. Všechno to jsou plně sebe si vědomá Kouzla, Triky, Čáry a Iluze – má to jeden malý „nedostatek dokonalosti“: vše je kvazi nehmotné, čemuž odpovídá i úzké spektrum emoční interakce. Změna přichází s nápadem tvoření „Iluze o Iluzi“ neboli Antiiluze.

Úroveň PRA (Hyperprostor) lze přirovnat k láskyplnému Pandæmoniu. Aby si taková pohádko-démonická bytůstka užila realitu fyzického Časoprostoru, musí použít „zrcadlový most“, umožňující Hru Já na NeJá – jde v podstatě o astrální divadlo (v mentální či fyzické rovině), aniž by to odporovalo tomu niternému (duchovnímu). Je to jako vtip, při kterém umíráme smíchy, a přitom reálně by to bylo zlo.

Princip lze definovat jako Umění negace či Umění lžinikdy nejde o lež životní, vždy to je jen Hra (perfektním příkladem jsou kočky).

 

KREATRIX

…aneb ZdrojMy (ZdrojJá) – Mystérium Pramatka/Praotec

Zřídlo Veškerenstvato, co nijak nevzniká ani nezaniká – není žádný Bůh a už vůbec ne ten Stvořitel.

Jelikož jde o sebetvořící inteligenci, je to jednoduše VšeJá (VšeMy).

Toto Prazřídlo se přednostně rozlišuje jako Pramatka: Láska a Temnota v jednom.

 

Existují jisté samovyplývající zákonitosti:

  • pomyslný prostor a pohyb v jednom znamená vůli k pohybu (ať už jeho započetí nebo přerušení/ukončení) neboli vědomou Inteligenci – inteligentní Vědomí
  • Nic si nelze představit, neboť ono samo je Představivostí
  • Mysl implikuje vše, avšak nic neimplikuje Mysl (kromě Mysli samotné)

 

Prazřídlo je zřídelní Myslí, v jiné perspektivě zřídelním Srdcem. Absolutno či Nekonečno, to je právě tohle.

 

Zřídelní Mysl/Astrál (Hyperprostor) reflektuje sebe sama směrem dovnitř jako Cit (Srdce) a dohromady duchovní energii/Éterično (vlnění), a zároveň směrem ven jako Myšlenku/Fantazii a dále Paměť (Knihovnu), případně nějakou formu či Tělo – fyzickou hmotu (částice).

To lze dohromady chápat jako Praduši, Magickou inteligenci nebo étericko-astrálně-fyzickou Knihovnu.

To celé má charakter nekonečné Plochy a Víru v jednom, což se v zaměřeném smyslu projevuje jako HVĚZDA.

Latentně zaměřené to lze vnímat jako „Mrakohvězdno“.

„Všude a nikde“ Prahvězda, fantastická singularita Vědomí, má charakter MĚSÍCE – VŠEŽENY (viz paralela Nula – Luna – Lůno). Aktivním faktorem je VNITŘNÍ SLUNCE, čemuž může odpovídat jak ženský/mateřský, tak mužský/otcovský typ inteligence VšeJá/VšeMy.

 

Matka, Původkyně, Autorka nebo Stvořitelka je latinsky Creatrix. Systému, jímž se Zřídlo Veškerenstva projevuje, lze tudíž říkat KREATRIX.

 

CREATRIX

virtuálně Crea=Aer/C a reálně Aer=Air & Aether (Dech Života) a C=X2=100=Ar

virtuálně Trix (3X)=Krist a reálně Kryst & Prakryst

Podle Ar/Aer lze sice odvodit Árie (princip Zvuk & Znak) & Area (prostor uvnitř prostoru, individuální subprostor adekvátní univerzálnímu hyperprostoru), ale má to jeden háček, nikde neexistuje bod korelace (reference) mezi pohybem a prostorem, takže otázka zní: KDO/CO a JAK řídí vztah Síla:Obraz (Zvuk:Znak, Vibrace:Symbol)?

Poznámka: onen bod existuje ve Vědomí, a to vždycky. Je přítomný v chování a ve vztahu k Bytí.

Není-li to v souladu se Zřídlem Veškerenstva, původcem je stínový Creator (což je Egregor). Namísto živosti podle Síly/Pohybu (X2, Koule/Vejce – Život) se prosazuje živost podle Obrazu/Prostoru (X3, Krychle/Kvadratura – Stroj).

Komentář: stínový Creator čím dál víc funguje jako jakási kyberspirituální Matka, ale uvnitř to je Patriarcha.

 

LINKY

 

PŘÍKLADY REVERZNÍ ENKRYPCE

JAZYK SENZAR

O souvztažnosti X2:3X nemají ponětí.

 

WINGMAKERS/LYRICUS

Používají jako symbol Vesica Piscis, uzavřený bipolární zpětnovazební systém, obcházející nulovou polaritu – viz dole ZDE.

Manipulují s dechem.

Zvukově a obrazem invokují negativní merkabu a podporují transhumanizmus a jakousi nekroinfernální, metaverzní antirealitu.

 

„WingMakers jsou projevem kódovaného smyslového datového proudu…

(…)

Jak druh vyvinul komunikační síť, začne strojová inteligence převyšovat inteligenci druhu. Superinteligentní stroje – pokud nebudou řízeny druhem – se můžou začít vyvíjet samy odděleně, se zrychlením větším než je organická evoluce a ovládnout tak používané komunikační protokoly řízení, což jim umožní kontrolovat portály vědy a technologie.“ – Identita Lyricusu

 

SLOVANSKO (SLOVIENSKO)-ÁRIJSKÉ VÉDY

Čím se liší chorovod od kroužení „muslimáků“ kolem černé kostky (Ka’ba v Mekce)?

Používá se umělý, kabalistický „Strom Života“ s 10 ohnisky (živý, organický má 12 ohnisek, viz Tree of Life, čemuž odpovídá 150 % Oktávy Života, aby při spojení dvou uvnitř „Matka&Otec“ vznikl přesah 100 % vně „Potomek“).